phaildude

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Brev. Letters.

Av Sara - 11 augusti 2011 02:19

Heya buddys.

Ba för att alla bryr sig så hårt så ska jag berätta att jag nyss skrivit ett brev till Ian Somerhalder, (en av huvudrollerna i The Vampire Diaries, karaktär: Damon Salvatore). Han är fetawesome haha. :D Ba för det måste jag lägga ut flummbilder och behind the scenes bilder från kommande säsong 3 och från hans twitter.åh


Just cause everybody cares so much Imma tell yall I just wrote a letter to Ian Somerhalder (Damon Salvatore from The Vampire Diaries). He's really awesome :D lol, now I have to put in some funpics, behind the scenes pics from season 3 and from his twitter. oh<3


       


      Paul Wesley(Karaktär: Stefan), Candice Accola(Caroline), Joseph Morgan(Klaus), Nina Dobrev(Elena), Ian Somerhalder(Damon)  

Nina och Ian under Teen Choice Awards.

           

Julie Plec demonstrerar inför Ian Somerhalder och Nina Dobrev.

      Citat från Twitter, "Not many dudes get makeup at work... So I'm told". SOm ni ser sitter Ian som läser manus under tiden han blir sminkad. Haha, åh, hans facial-expression   Behind the scenes.

 

TVD vann dessa kategorier i Teen Choice Awards:
Choice TV Show Fantasy/Sci-Fi: “The Vampire Diaries”
Choice TV Actor Fantasy/Sci-Fi: Ian Somerhalder, “The Vampire Diaries.”
Choice TV Actress Fantasy/Sci-Fi: Nina Dobrev, “The Vampire Diaries.”
Choice TV Male Scene Stealer: Michael Trevino, “The Vampire Diaries.”
Choice TV Female Scene Stealer: Katerina Graham, “The Vampire Diaries.”

       



Paul & Ian (med axellångt hår)



 

Ian på Comic Con




   


There. I've showed my patheticness. Love me.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 oktober 2011 21:42

.... FACINGREALITY. you have a good night now.

Av Sara - 18 oktober 2011 16:23

Nu tar jag detta extremt kortfattat. Nu ska jag skapa ny blogg här på bp och se om den blir bättre än denna. Får se om jag pallar med den etc. GOOD. Hej! ...

Av Sara - 18 oktober 2011 12:35

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan. Det är.. eller var svenskalektion, vi använder datorsalen för att slutföra våra noveller. Jag ska lämna min till novelltävlingen också. I wanna win! hehe. Kanske jag kan skriva ut novellen här ? Del för del li...

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59


Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samt...

Av Sara - 16 oktober 2011 16:43

Jo, jag var ju och "shoppade" igår, planerat att jag skulle hitta några nice kängor eller så, but as it turned out, uppenbarligen har bara USA de kängorna jag ville ha. Menmen. What r ya gonna do? Nuthin'. Så hittade mamma ett par awesome skor som va...

Ovido - Quiz & Flashcards