phaildude

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 31 juli 2011 12:06

Mjo, just nu sitter jag här och min frukost är 2 dl fil och en skiva krossat knäckebröd i. Filen är 120 kcal, och knäckebrödsskivan 45. 165 kcal tillsammans blir det.

Just nu kommer jag skriva vad jag äter till mina måltider, och hur mycket det innehåller här på bloggen för att jag inte har nåt kollegieblock. Nice... Bye.

Av Sara - 31 juli 2011 02:44

Tjaaa allaaa. Hm.. Ah, träffen med Jennifer blav aldrig av för hon skulle åka till Turkiet dagen efter. Så ah.

Ahmen, till nuet. Nu har jag bestämt mig för att typ prova en slags metod att gå ner i vikt. Käka mindre då alltså. 1200 kalorier per dag, skare bli. Haha lol. ;( Undrar hur det kommer gå... Har suttit och chattat med Markus (brorsan som sitter på övervåningen) om allt detta. Han gav mig en bra hemsida som hjälper en säga hur många kalorier per dag man ska käka för att gå ner 1 kg i veckan. Man var tvungen att skriva in vikt, längd och ålder. Markus håller själv på med det. Kalorier och sånt.

Menmen. Alla sitter och care'ar lite nu.


/ sara xxxx

Av Sara - 25 juli 2011 22:14

Mjaha. ah denna vecka händere inte så mycket för övrigt. På fredag ska dock Jennifer komma hit - YES :DDD - och så ska vi chilla sönder lite med typ, allt möjligt ;D Hon ska slagga..

Mer information om det senare.

AHDETVARDÄTJAGHARINGETMERATTSKRIVAHEJDÅ.

Av Sara - 22 juli 2011 15:01

Tjaa.

Hm.. Men det har hänt förjävligt mycket de senaste veckorna. Rejält komplicerat. aja, skitsamma.

Hm. Just nu lackar jag lite på att min dator får bluescreen och för att det kan bero på att jag installerat Sims 2. >.< sigh. Menmen. Photoshop cepar, så håller på att installera nytt. CS5 denna gång. Ska snart dra ut och gå till centrum och tillbaka, liksom, inte motionsgå, men gå raskt. Gör jag det nån gång varje dag så har mamma och pappa lovat att köpa en sån där träningsgågrej blahblah till familjen när vi flyttar, som man då kan gå hemma på istället. Haha... Btw, vi flyttar till hösten, alltså hela familjen flyttar ihop igen. Jag gillar inte att flytta..

Mjaha. Det var det i alla fall.

Skriver kanske mer senare, lägger in bilder osv..

Cya.

Av Sara - 21 juli 2011 20:53

Bad uppdatering, guys. And I APOLOGIZE.

Hm. Men, ah, idag har jag iaf haft en awesome dag, på väldigt lääääääänge kan jag ba säga. På senaste tiden har det mesta sugit ganska hårt-- ALLT har sugit ganska hårt. Även min födelsedag... SOm då var i fredags (15 Juli). Fick inte ens träffa hela min familj på födelsedagen, eller bli firad, eller ha familjen samlad. Besvikelse... D: Elr ah, jag såg HP & the Deathly Hallows DEL 2 med papi (;D) på kvällen då i fredags, men de var det ända speciella haha. fick inga presenter eller nåt. haha. ;(

Sen på lördagen träffa jag släkten och fick PENGAR... Av familjen senare på kvällen fick jag lite presenter.

NU IDAG hare varit så nice. Men det beror på många saker, vars anledningar jag inte tänker dela med mig... <.< Men ah, det är Victors och Dominikas födelsedag idag, båda var på lägret jag och sofia var på för typ två veckor sen eller så, och ah. Så jag åkte till Rudan vid typ 3 och där var Victor, Jim, Daniel, Eddie och Simon. Jag var ända tjejen, då... Haha. Vi skulle ha grillning, för Victor. Men så många dök inte upp. men jag önskar min födelsedag varit så awesome.
Aja, vi failade lite med att grilla korv och marshmallows och tända eld, och vi typ brände upp hela påsen fylld med kol, Jim sprutade ketchup och hällde cola på typ stället där alla får grilla, på elden. Allmän grill vill säga. sen kutade vi. *neutralface* Nehmen. Vi drog, ahah.

Vi lol'ade lite på handen station i väntan på tåget där Dagmara och Dominika skulle vara (syskon, Dagmara var på förra årets läger och Dominika på detta årets läger). Vi typ satt på tåget till Stockholm Söder, typ gick ( med min ömma, stukade fot haha ;() till T-centralen, plankade lite ;D tog t-bana nånstans, och sen tog vi pendeltåg tbx. allt detta tog längre tid än vad det låter O.o dagmara och Dominika dissade, Eddie dissade, Jim dissade D: Sen åkte Daniel, jag, Victor och Simon till VH och chillade lite, gick runt, typ skrattade osv. Daniel dissade. jag följde Victor och Simon till stationen, trots omvägen, och vi sa hejdå osv, och Victor hade tydligen haft en kul dag. :D  Bra det, liksom.

Men tvek på att det kommer komma en av dessa bra dagar igen...Iaf, that's what I've done. bb

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards