phaildude

Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 29 april 2011 21:45

Idag... ÄR DET FREDAG. :) ryck. Men a, idag följde alva och tati med mig hem efter skolan, och vi typ, hade cpkul. Most of the time. ... :D

SEn typ var alva tvungen och dra. Då strosade tati och jag runt ensamma, men vi hade kul ändå. :P

Just nu håller jag på att ladda ner TVD och typ Alvin och gänget, för jag är typ den enda i hela världen som inte sett den och nån gång måste man göra det också xd Hm, a då har jag typ inte så mycket mer att skriva..

Hejdå ;)

Av Sara - 29 april 2011 21:41

Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska så insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det där var ju löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana. Så en natt när de var mitt uppe i vild älskog, tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att

hennes man höll i en batteridriven låtsaspenis med vibrator — mjuk, underbar
och större än en riktig. Hon gick i taket:
"Din impotenta idiot", skrek hon åt sin man. "Hur har du kunnat ljuga för mig
i alla dessa år? Förklara dig!"
Mannen tittade henne rakt i ögonen och svarade lugnt:
"Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen."

Av Sara - 27 april 2011 15:54

SHUUUU!

Idaaaag har jag varit i skolan. Där träffade jag Alva, Cathrine och Sofia. Det var kul.

Hejdå...........

Nej jag var oseriös, hm. det ända speciella vi gjorde idag var att vi drog in till Söderbymalmsskolan på lunchrasten och typ gick omkring där. Alla glodde på oss. Det flummigaste var att Tati och jag tydligen ska få anmärkning, och att en gammal lärare ville ta kort på oss för att han trodde vi rökte. Men lol, vi går ju inte ens på den skolan. :DD As fun! Jag försökte hitta två killar jag känner som går där, men det failade för de hade lektion, och den slutade fem minuter efter att vi dragit därifrån. D: Deprimerande.

Ah, det var idag det. Nu ska jag ... fuuuu att uppdateringen för wow inte är klar än. ah, men då får jag väl svara på lite mejl då..


Byyyyye.


Ps. Är väldigt deprimerad för att vi inte tog några kort, men vi tänkte inte på det lol. :(

Av Sara - 25 april 2011 13:54

Jag har hittat en fett nice bild som jag bara måste lägga ut.!


 

AHAAAAAAAAAAAAAAAA DISSEN! Fett flummig dude där bak i bilen :DD


Av Sara - 25 april 2011 13:33

Hellööööööööö. Sitter just nu hos pappa med pyamas och en halstablett i munnen.....

Haft hela helgen fullbokad så har inte haft någon chans att blogga.

Hm.. Ja, i fredags så drog vi till Johanna, Julia och Magnus och käkade middag där. Jag var typ ganska trött för Jennifer och jag skulle försöka "dygna", alltså, inte sova, inte gå och lägga sig alls. Och det fungerade perfekt, vi var typ hyper, satt och garvade åt failvideos och skrev i vårt rollspel, vi skapade dessutom en ny webssida... typ. o.o Sen vid typ åttatiden gick vi och la oss i alla fall.. Mh. sen åkte jag hem, och sov en timme typ. SEN drog vi till Johanna.

Dagen därpå åkte vi till f&f (farmor och farfar). Det var nice, för varje år vid påsk så ordnar f&f alltd en såndär rolig runda. De skriver lappar som leder till andra lappar som leder till ett påskägg osv, det är awesome för deras trädgård är skitstor och så .. :DDDD

Sen, igår, kom morfar över på middag. ;)


aop. Och nu vill jag spela WoW . :D BAHBAH

Av Sara - 21 april 2011 16:15

Aop, nu är jag hos Jennifer. ;D Vi håller på att måla klart hennes rum, vi har just målat klart en vägg vit-grå. Jag är hyfsat vitfläckig på händerna, men det kan jag leva med ^^ Vi hare kul å nice.

Hm, dagen startade med att jag gick upp, drog till frissan, klippte mig, fick ganska kort hår, och plattat, är väldigt nöjd :P Men a, sen drog jag in till centralen och mötte Jennifer. Vi drog direkt  hem till henne. :3

aaah nu sitter Jennifer och kollar Big Brother..................o.o.o.o.o.o


                 Jennifer målar           

Några Egopics på mig och min nya frisyr :33

           

alla diggar min frisyr , ok :))))


 snart ska Jennifer och jag måla den vita väggen en gång till, sen ska jag tvinga henne skriva i vårt rollspel :D Finfiiiiiiiiin kväll, right? ;DD


aaaaaaaaaaa men byebye bitches !

Av Sara - 20 april 2011 23:22

       

GAAAHAHHAHA

   

ahahahahhahhHahHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

           

OMG WTF, PEDOBEAR??? WHAT ARE YOU DOING??!

               

HAHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAH

   

ASSÅ AHAHHAH FAN VAD JAG GARVAR!

 

Cunt = Fitta

                   

Jaha, Tatis natzihälsning, det här, eller?

Av Sara - 20 april 2011 21:33

Jao, såg nyss filmen "Trassel" på engelska (OFC!) med mamma. Vi käka pizza framför tvn så vi passade på att se den. Och helt ärligt måste jag säga att den var väldigt bra, och ganska humoristisk, och självklart värd att titta på. Fast för er trista människor som tycker att allt och alla är barnsligt ska nog skita i det. Bara för er som skulle passa på att ta en och en halvtimme av erat liv till att se en värd Disneyfilm ska jag nog rekommendera till. Som jag då, jag som gärna skulle ta flera timmar till att se flera bra Disneyfilmer, för att de är bra helt enkelt. Man kan inte växa ifrån Disneyfilmer, för dom är smått awesome, eller hur Hulth?

SANT. Jag har typ gjort femtioelva inlägg idag, men personligen känner jag mig ganska stolt över det ! >3< .....HEH.


Yup, men cya "TROOOGNA(ointresserade) LÄSARE" . :D

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards