phaildude

Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 20 april 2011 19:12

Ställde nyss upp studsmattan, folk... --Ointresserade jevlar ;DD--

aaaaaaaaaaaop, och jag kände mig hyfsat stark för jag klarade av att sätta på (JAAAAA JAG VET VAD DU TÄNKER, SOFIA!!!!) alla fjädrar med bara en hand. eller, typ de flesta.. :33

flummigt... men nu ska jag dra och duscha för jag är sådär äckligt varm, och sen ska jag käka pizza.

BB Folk!

Av Sara - 20 april 2011 18:01

Aah, my sweet Hulth just left .......

Hulthiehulthhulth :DD Bästa smeknamnet för Sofia.

aja, men hon drog nyss, och nu steg mitt humör igen, för jag kanske visst kan slagga hos Jennifer imon, fast då får jag hjälpa henne med att typ måla, men ofc gör jag det! :D I'm so happeh .......HEH.

Iaf, Hulth och jag såg nyss The Ring 2, och Hulth som är så jäkla trööööööög typ fatta ingenting, så jag var tvungen att förklara typ allt. men det var nice ändå. :3

Men aah, mamma vill att vi ska ställa upp stutsmattan nu , så, bb. ska ba lägga upp en nice video innan,, sofia och jag garvade häcken av oss.



Av Sara - 20 april 2011 14:33

Hai.

Just nu sitter sofia och jag med varsin dator här i simon och markus rum... Eller, det är tekniskt sett inte deras rum längre eftersom de båda bor hos pappa tills vi flyttar. Sofia slaggade här hur som helst. Jag sov i markus säng som jag alltid gör nuförtiden och sofia sov i simons säng. ahh, och jag känner mig smått smickrad för sofia sa att det var fett mysigt här och att hon är "SMÅTT AVUNDSJUK PÅ MIG". Det har hon sagt ett par ggr nu. För olika saker...Hon kom hit igår vid typ 9 tiden på kvällen för att jag ryckade lite och så såg vi på The Ring, typ lite av Saw IV .. men den var ganska boring.. sen såg vi shrek 2.

Oooooooooooooch så sjönk mitt humör till botten nu för att Jennifer sa nu att hon typ inte kunde träffa mig på torsdag för hennes rum håller på att renoveras.. :/ Nu är jag deprimerad.....

Av Sara - 20 april 2011 12:32

TJAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag (Sofia) mår jävligt bra och har det toppen här framför datorn. Sara läste nyss upp en skämt för mig och det var lite smått fun även fast jag inte fattade första gången... Hon vet inte att jag gör det här inlägget så det blir väl som en smått chock eller något sen. o.o

Hihi,busig jag är nu.

//Sofia

Av Sara - 19 april 2011 13:57

Just det, min dator suger. -.- Jag hade tänkt installera Sims 2 nu, men så har vi ingen sån där CD sak i datorn så aa, nu kan jag inte installera det. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

// phaildudesara.

Av Sara - 18 april 2011 21:52

Nu får alla som är ointresserade veta att jag är bored. Men jag har just upptäckt att man kan ändra storlek på texten här på bloggplatsen, så det får jag roa mig lite med.... Men Jag har en helt omformaterad dator nu, dock har jag iaf hunnit installera det mesta; msn, Firefox, photoshop, skype, spotify, hunnit lägga in mina grejer och mappar från usb minne... typ.

Aja, idag var jag i stan med Sofia, vi ägnade hälften av tiden åt att försöka hitta TopStreetWear, och vi failade hårt. :c Men det var kul i alla fall.

Imorgon ska jag typ till Sofia, eller nåt.. Jag venne, men.. a. Digga att jag vet vad jag ska göra imorrn...Fast ne. :c

MEEEN, på torsdag, ska jag typ dra till stan och träffa eeelskade Jennifer :3ärförsiktig med vilka jag träffar från internet. -.- De kanske t.o.m ska följa med till stan bara för att se vem Jennifer faktiskt är. *suck* Om ändå de hållit sig borta ifrån Beckfilmerna....

Hur som helst, saknar jag Jennifer grovt mkt, och jag kommer nog döda mina föräldrar om de inte låter mig träffa henne. :)


// phaildudesara

Av Sara - 15 april 2011 16:17

kollade nyss upp en ganska nice video, satt och garvade under typ hela. Värd att se på, jävligt skön. Seriösa fail.


Enjoy :'D

Av Sara - 15 april 2011 16:01

Ingen mer skola på typ en vecka eller mer! ;D sista skoldagen innan lovet är över !!

fast nu sitter jag och ryckar på att ThePiratebay inte fungerar, och sen när man ska gå in på eztv's sida så får man veta att den är avstängd för tillfället. MH! Så underbart! Nu kan jag inte se TVD. Fan. -.-

Hursomhelst, min mobil är inte rolig. Imorse var skärmen som den varit i flera månader. Sen cyklar jag till skolan, och när jag kmr dit så är hela displayen fucked up. Jag blir ju liksom lite ryckig, eftersom jag varken tappat eller slagit mobilen under turen till skolan. JA! JA, CEPE! Alltså, Hela skärmen ser ut som när Sofia typ stampade sönder sin display till mobilen; svart typ överallt, man kan inte se ett piss vad man håller på med, kanske bara lite på högersidan.

Iaf, så kollar jag på lite nya mobiler, (begagnade) så det blir billigare än att laga. Eftersom ena högtalaren är gaaaaaanska spräckt, så då behövs väl det.


Det var min dag, men jag kmr sakna profeterna, eftersom vissa av oss kmr inte ses på hela lovet,  jag och sofia kmr typ träffas på måndag och dra in till TopStreetWear, och kanske nån bokhandel och nåt annat mabye.. :/ Men Tati ska utomlands och Alva är typ upptagen hela veckan..

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards