phaildude

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sara - 14 april 2011 17:39

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men det har väl inte hänt nåt spec. Dock drog profeterna till rektorn och dampade lite på vår rullstolsbundna klass.......

Ska lägga in lite nice videos, vissa gamla, andra från igår. :)


Alva sköter en musikskola för cpstörda barn och mongoliner. :) Min favvodel är i början, då hon säger; "  Välkommen till *hmhm*musikskola, där alla cpungar är välkommna, hur många mongoliner det än är." Och i slutet då hon säger; "Ring mig, ring mig om era mongolinungar, jag fixar allt!" Btw, jag dampar då för att jag skulle sjunga på scen och jag var först. xD


Alva ska få 5 spänn för att säga lite grejer till vår bildlärare. :3
 
  Vi har nån tävling på samma bildlektion. Personligen tkr jag att tati fuskade :c

Idrottslektionen igår, Tati och jag sitter på plankan medan alva hänger där som den rullstolsbundna unge hon är :) (älskar det ordet)
 
  Tati och jag igen :P


Nu ska jag se om jag kan hitta lite intressanta bilder från idag, annars får jag väl lägga in några egopics från i helgas. :P tati sa att jag skulle lägga in dem, hon sa att jag var söt på dem :'3333333 Jag tog åt mig ! :D


  Alva och tati demonstrerade hur de ritat när de var små... ser lite tarded ut, am I right? :DD


  Tati ritade oss som tydligen åkte pulka UPPFÖR en backe, och sen jag med händerna på huvudet :o

                             

Egopics, som sagt. :3 

    Katten sprang upp i ett träd som en jävla galning :o    


Är ganska glad för att imon är det sista dan i skolan innan påsklovet :D Så nu får alla andra oxå vara glada för det, akeiakeiakei.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards