phaildude

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 31 maj 2011 08:59

Vi sitter nu alla vid datorn och får göra vad vi vill, pretty awesome  <--- retard.

Jag venne vad jag ska göra. D:

Av Sara - 29 maj 2011 00:53

feeling pretty guuud

Av Sara - 28 maj 2011 19:04

Haii läsare.

Jag var nyss med en kompis. :P

Vi träffades och käkade på donken typ några timmar, och bara hängde. Det var pretty awesome. Sen drog vi hem till mig, min mamma, och satt vid datorn...

Sen var vi tvungna att dra typ.

Just nu sitter jag och äter en gaanska äcklig pizza, trots att jag inte är speciellt hungrig. Jag behöver tänka ett tag...

Av Sara - 27 maj 2011 17:17

Inte så mycket har tyvärr hänt idag, men ändå tog jag några bilder...

    Tati trycker Alva mot väggen bakifrån   dom ser ut att njuta   Alva garvade så mycket att hon föll av stolen när nånting flög förbi och hamnade i lärarens ansikte. AAHAH           Tati peddar sig :(       BÅDA PEDDAR SIG

AH

Av Sara - 27 maj 2011 15:50

HAH Jag sitter och asgarvar åt tidigare videos  jag la in. Tittade igenom lite videos på videofy.me och hittade en gammal från lägret förra året, som jag filmade för tråkighetensskull...

Victor och  William står och vrålar om vem som ska med på campingen, så kommer Jim från ingenstans och glider förbi på sin trampbil... grymt tråkig, men ändå.


uhuh...


Ignorera att jag var patetisk i förra inlägget, men ah, ni vet hur jag är lol.

Av Sara - 26 maj 2011 21:24

Jag fick nyss reda på att videon som jag "requestade" av XxMitikaSanaxX (Rox) är klar, och har tittat på den ett par gånger nu. Är smått rörd..


Handlingen till denna video var alltså min idé. Kolla beskrivningen och se mina exakta ord till skaparen. Det står dessutom; 'Requested by iPwarTa' i titeln.

Av Sara - 26 maj 2011 20:37

Yup, igår vare en normal dag i skolan, typ.. tills lunchrasten..


        Alva höll typ på att ramla elr nåt ... o.O

  Gahaha, alva gled ner för rutschkanan på rygg baklänges och hamnade i en missbildad ställning. Hon börja typ skrikgarva.  


  Gahaha, alva gled ner för rutschkanan på rygg baklänges och hamnade i en missbildad ställning.     Finns även på video..


        Dessa bilder var från i tisdags då vi stalkade en som klippte gräset på skolan...



Efter skolan igår följde Sofia med mig hem , för vi skulle på samma möte de kvällen. Möte för lägret i sommar. Jag var på det förra året också.

Hur som helst, det var awesome. Fick träffa kompisar jag inte träffat på nästan ett år, dock var det bara killar, men då var det bara killar jag hängde med typ. Simon, Victor och Jim. Och Jim envisades med kramar. ;P Men, det var asnice. Vill träffa dem snart igen. Dock fanns det grymt dåliga nyheter också... Tyvärr.

Av Sara - 26 maj 2011 20:22

Shoo bräh-- Jag har nyss diskat - för hand.

Anledningen är att diskmaskinen är sönder, och vid värsta timingen också. I morse åkte mamma och pappa nämligen utomlands, och kommer inte hem förrän på södagen, och diskmaskinen pajade igår. Så, jaaa.... En bra sak är väl att vi bara är tre pers då, så det var bara några djupa tallrikar, middagstallrikarna och bestick jag var tvungen att diska. För att förenkla det hela ska vi ha samma glas hela tiden. Vilket Simon och Markus har annars också... Simons glas är vidrigt... Det är alltså rent, men det ser ut som om gammal läsk fastnat i kanterna.

Ja, som sagt, föräldrafritt hela helgen. Har inget riktigt planerat än, men ska typ träffa en kompis på lördag möjligtvis.

och, btw, jag bloggar inte varje dag, eftersom jag har inget intressant att skriva om, och då dampar folk på att jag inte skriver nåt intressant..

Ska strax göra ett nytt inlägg  om gårdagen med videos och bilder, och kommer skriva lite om igår kvällens händelser...

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards