phaildude

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Twitter.

Av Sara - 10 augusti 2011 15:05

Hai pals. Nuuuu har jag blivit medlem på twitter av den anledningen för att jag ska kunna stalka Ian Somerhalder lite. OCH i princip alla andra skådespelare i TVD. Men mest Ian och ISF_Stockholm/SWEDEN (Ian Somerhalder Foundation_Stockholm). alla bryr sig så jävla hårt.

Och så måste jag skriva lite om Teen Choice awards som gick på TV i usa häromkvällen. Där delvis Justin Bieber vann en teen choice award för... nåt med sjunga? >.< Wellwell, vilket jag inte fattar, enligt mig tycker jag Andy Samberg skulle vunnit den. (Lonely Island.) Även Rupert Grunt (Ron Weasley i HP) och Tom Felton (Draco Malfoy i HP) deltog. Jag höll inte riktigt reda på allt, men en grej chockade mig hårt; Robert Pattinson vann "Choice Vampire". SAY WHAT? Det fanns liksom Alexander Skarsgård från True Blood att välja på, eller Ian Somerhalder från TVD, dom spelar iaf coola vampyrer. TWilight vampyrerna är ju ba LAME. Sigh. Tonåringarna som röstade där gör mig mycket besviken. Men en grej är ju bra iaf, TVD vann priset "Choice tv-show: Sci-fi/Fantasy" Haha alltså det fanns 10 delar på youtube av det där och jag minns knappt nåt.

Men jag har iaf stalkat Ian lite grann. Och massa TVD fansites de senaste dagarna. Jag har hittat grymmaste!

Meeeeeeeeeeeeeeeen det är strömavbrott just nu. veldigt kul. Nu ska jag äta nåt bb.


Heya buddys. I just became a member at twitter just so I can stalk Ian Somerhalder, and well, every actor from TVD, and from other series of course. But my background thought was to follow TVD, and IS Foundation. Short about TCA. I think Ian Somerhalder or Alexander Skarsgård should've won "Choice Vampire". Definently not Robert Pattinson. ;(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 oktober 2011 21:42

.... FACINGREALITY. you have a good night now.

Av Sara - 18 oktober 2011 16:23

Nu tar jag detta extremt kortfattat. Nu ska jag skapa ny blogg här på bp och se om den blir bättre än denna. Får se om jag pallar med den etc. GOOD. Hej! ...

Av Sara - 18 oktober 2011 12:35

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan. Det är.. eller var svenskalektion, vi använder datorsalen för att slutföra våra noveller. Jag ska lämna min till novelltävlingen också. I wanna win! hehe. Kanske jag kan skriva ut novellen här ? Del för del li...

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59


Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samt...

Av Sara - 16 oktober 2011 16:43

Jo, jag var ju och "shoppade" igår, planerat att jag skulle hitta några nice kängor eller så, but as it turned out, uppenbarligen har bara USA de kängorna jag ville ha. Menmen. What r ya gonna do? Nuthin'. Så hittade mamma ett par awesome skor som va...

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards