phaildude

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Sara - 16 september 2011 22:35

Alltså. hej.
Jag är ledsen för att jag varit typ inaktiv på bloggen, inte bloggat seriöst på ett tag trots att en del har hänt och shit. Inte så stort men iaf. Har videos och bilder och sånna nödvändigt skit serni :D
Men nu ikväll, idag, har fadern min haft sin födelsedag. Vi bjöd några i släkten på middag, dels mina småkusiner Filip, 9, och Oskar, 11(12). Jag facerape'ade Markus facebook lite hihi. :D
 
Jag tänkte täcka bort efternamnen lite men ja. Markus är alltså min storebror, jag är Sara, och Simon är min äldsta storebror. He bothers me.


Anyways ska se nu på mina bilder så jag minns vad som hänt haha D:



Jo ja, här! Filips födelsedag för nån vecka sedan. Deras nya cepegulliga kattunge Findus. 4 månader.

                              Kort på deras trädgård bara lol.   Kort på deras damm och alla gäster.  


Allmänt random bild på Alva bara? :o

     


Fat me and my gloves n nails.. :D

     


Här ser vi Goran och Rasmus. Goran: hej jag tappa' håret så jag rakade mig. Som JOCKE<3 Som ni ser är Rasmus typ 20 år yngre än Goran, men vilket ... öh... unikt par de är........

    Rasmus: Jag tycker det är SEXIGT!
Rasmus har fetaste halsen och Goran har en fet cepehand i hans slickade hår.
 


Här ser ni ett par pårökta jävlar. eller? Nejdå, vi behöver inte det för att hyperera och flumma sönder åt ingenting. Video kommer.


Jag forever alone på Elevrådet...


Oliwer och jag som nyss hade köpt fake-piercings på PunktShop.

    MEN FAT.


DESSA VIDEOS ÄR IFRÅN IGÅR BARA. hYYPEER.


Alva skulle kliva på en flytande bräda i bäcken och på det sättet kommaöver på andra sidan. Jag hade hoppats på fail...
 


 

Vi som är typ allmänt random.


YES THAT'S IT YEEES. HARE GÖTT.

Av Sara - 16 september 2011 22:28

When I first saw Rippah Stefan:

image

Soapy Damon:

image

When Caroline and Tyler talked about their hornyness:

image

When Andie fell:

image

Tyler and Caroline getting it on:

image

When Alaric left:

image

When Stefan called Elena at the end but he didn’t say anything but she knew it was him and that whole scene:

image

image

When Mrs Lockwood shot Caroline:

image

At the end of the whole episode:

image

image

image

Ovido - Quiz & Flashcards