phaildude

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sara - 24 september 2011 23:40

YAHA. NU HAR DET VARIT SKIT UPPDATERING I KNOW, OCH NU KOMMER DET TYP KOMMA CEPEMYCKET BILDER ELLER SÅ OCH SÅ FÅR JAG FÖRKLARA WHAT HAS HAPPENED OM VARTANNAT. MMKAY?


STARTING MED LITE EGOPICS SOM JAG TOG LITE RANDOM.

          Vadfan är det där för bitchblick? Jahapp. 


SCHOOLPHOTOS. TYP.

  Alva klämde sig in i ett skåp i franskasalen :D       Sofia under fredagens Hemkunskap.   ihihiih jag gillade denna bilden. Peddo.   Gölligt.   Men wow, jag som är så duktig på foton tog en suddig bild på en spindel med ett as ballt märke på ryggen.


YES, OCH EFTER SKOLAN RÅKADE JAG FÅ VARA MED CATHRINE OCH JENNIE. HEEHHEEHHHHE<3 Det finns fler bilder på Cathrines blogg.

                          Yeah I don't understand varför folk flippar så över Breaking Dawn ? ... Twilight är inte alls så bra, srsly.     Sigh...


yeah I hope u guys like dis. bai.

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards