phaildude

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

SOOO SORRY.

Av Sara - 16 september 2011 22:35

Alltså. hej.
Jag är ledsen för att jag varit typ inaktiv på bloggen, inte bloggat seriöst på ett tag trots att en del har hänt och shit. Inte så stort men iaf. Har videos och bilder och sånna nödvändigt skit serni :D
Men nu ikväll, idag, har fadern min haft sin födelsedag. Vi bjöd några i släkten på middag, dels mina småkusiner Filip, 9, och Oskar, 11(12). Jag facerape'ade Markus facebook lite hihi. :D
 
Jag tänkte täcka bort efternamnen lite men ja. Markus är alltså min storebror, jag är Sara, och Simon är min äldsta storebror. He bothers me.


Anyways ska se nu på mina bilder så jag minns vad som hänt haha D:



Jo ja, här! Filips födelsedag för nån vecka sedan. Deras nya cepegulliga kattunge Findus. 4 månader.

                              Kort på deras trädgård bara lol.   Kort på deras damm och alla gäster.  


Allmänt random bild på Alva bara? :o

     


Fat me and my gloves n nails.. :D

     


Här ser vi Goran och Rasmus. Goran: hej jag tappa' håret så jag rakade mig. Som JOCKE<3 Som ni ser är Rasmus typ 20 år yngre än Goran, men vilket ... öh... unikt par de är........

    Rasmus: Jag tycker det är SEXIGT!
Rasmus har fetaste halsen och Goran har en fet cepehand i hans slickade hår.
 


Här ser ni ett par pårökta jävlar. eller? Nejdå, vi behöver inte det för att hyperera och flumma sönder åt ingenting. Video kommer.


Jag forever alone på Elevrådet...


Oliwer och jag som nyss hade köpt fake-piercings på PunktShop.

    MEN FAT.


DESSA VIDEOS ÄR IFRÅN IGÅR BARA. hYYPEER.


Alva skulle kliva på en flytande bräda i bäcken och på det sättet kommaöver på andra sidan. Jag hade hoppats på fail...
 


 

Vi som är typ allmänt random.


YES THAT'S IT YEEES. HARE GÖTT.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 oktober 2011 21:42

.... FACINGREALITY. you have a good night now.

Av Sara - 18 oktober 2011 16:23

Nu tar jag detta extremt kortfattat. Nu ska jag skapa ny blogg här på bp och se om den blir bättre än denna. Får se om jag pallar med den etc. GOOD. Hej! ...

Av Sara - 18 oktober 2011 12:35

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan. Det är.. eller var svenskalektion, vi använder datorsalen för att slutföra våra noveller. Jag ska lämna min till novelltävlingen också. I wanna win! hehe. Kanske jag kan skriva ut novellen här ? Del för del li...

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59


Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samt...

Av Sara - 16 oktober 2011 16:43

Jo, jag var ju och "shoppade" igår, planerat att jag skulle hitta några nice kängor eller så, but as it turned out, uppenbarligen har bara USA de kängorna jag ville ha. Menmen. What r ya gonna do? Nuthin'. Så hittade mamma ett par awesome skor som va...

Ovido - Quiz & Flashcards