phaildude

Alla inlägg under september 2011

Av Sara - 2 september 2011 15:38

NU ERE FREDAG.

image


Ah. Typ så jag känner atm.


Hm.. skola. Som alla typ fattar lawl. Sen drog jag till bibblan och lånade tre böcker och ställde mig i kö på två andra.

http://3.bp.blogspot.com/-TuCPvx_xG8g/TklxJudo6_I/AAAAAAAADuk/KpxbDtClF08/s1600/De+levande+d%25C3%25B6da.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_9Q43ZPVFhqM/TUGALg0iYzI/AAAAAAAAAH0/7OZHxu9rUso/s1600/du-vet-var-jag-finns-rc.jpg

http://www.temp.sfbok.se/kat/img/98946.jpg

Dessa är de jag lånade. De jag ställde mig i kö för heter "Vad mina vänner inte vet" och den andra kommer jag inte ihåg haha. ;( Glömde fråga om "Stefan's Diaries" serien. På engelska då. De är skrivna utav regissörerna bakom tv-serien The Vampire Diaries. Julie Plec och Kevin Williamson. De är baserade på själva tv-serien, Stefan och Damon under inbördeskriget, och senare också skulle jag tro. Inte riktigt säker dock.

Förresten, för er som bryr er så jäkla hårt, hittade jag en OTROLIG video när en tjej ritar Damon Salvatore/Ian Somerhalder för hand. Jag blev seriöst mållös då jag såg den. Så otroligt hur hon riktigt fångar hans speciella Ian-drag. De där tjocka, mörka ögonbrynen som liksom är så nära ögonen, och det där sneda, mörka halvleendet, och de där speciella Ian-käkarna. Awesome. Dog lite.


Själva ritandet börjar vid 1:07.

Av Sara - 1 september 2011 20:48

        alvaaaaaaaaaaaaaaaaaa sover med min hatt på lektioneneenen.   och jag tycker om min kära subscriber.     Jag tycker om min spellista ftw.         THATS BETTER. inte seriöst dock haha.   NEJ. FLUMM. SLUTA. NU FÅRE VA NOG.                   happyfaces         sofias coola converse   blont/beiget blir blått.     sofia med sitt lila-gröna hår   några militärsnubbar som det såg ut som om de hade platåskor.     tatiii     sofias t-shiiirt     sofias jeeeeaaaaaaaaaans. de är blåa.       sofia ser ut som en sims snubbe.             tardo         Ignorera mole...

Av Sara - 1 september 2011 20:26

SÅg nyss tjugonde avsnittet av LOST och sitter typ och bölar nu för att Boone (Ian Somerhalder) dog. SORRY FOR SPOILERS, men när Ian Somerhalder gör nåt plågat i nånting, eller serie, då får han typ alla att grina. till och med sina motspelare. Varje gång Paul Wesley ska grina i en scen på TVD ligger Ian alltid på golvet framför honom och gör nåt plågat som får Paul att grina. MEN AH.

Är smått sad. Såg ju en film som heter Wake häromdagen där Ian Somerhalder spelar en huvudroll. Den filmen var ganska bra.

meeen LOST<3THE VAMPIRE DIARIES<3

BAI.

Av Sara - 1 september 2011 16:00

Det är nån jävla video eller reklam som typ cepar upp sig nånstans, jag kan inte hitta SKITEN. huhu. oooch sen ba cepade internet upp sig. Jag hatar denna dator 4 real.

hahaaaaaaa. alltså det är kallt ute. Trodde mina händer skulle falla av då jag var på väg hem. AH. skolan är boring ;c

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards