phaildude

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Young Americans.

Av Sara - 3 september 2011 22:47

Tjenare. Nu sitter jag här och kollar in en serie som heter Young Americans. Den är från år 2000.
Anledningen till att jag började genomlida den sämsta kvalitén och de andra tråkiga karaktärerna är för att Ian somerhalder som väldigt ung är med där. Och han har den sötaste love-storyn. Så jag kollar ba på serien för hans skull, trots att resten är sjukt trist.


Nejmen, Ians karaktär har en rumskompis på ett pojkinternat som det visar sig han har känslor för. så Ians karaktär ba; OMG I'M GAY </33 och sen får man veta att "killen" han är kär i egentligen är en tjej, som klär ut sig till kille för att kunna gå på pojkinternat. SÖTASTE NÄR DET ÄR IAN SOM SPELAR DEN UTSATTA <333. Med den utsatta menar jag han som är fett scared över att va kär i en kille å shit.

Men ah.

OCH VET NI, JAG FICK LITE OSTSMAKADE MAJSCHIPS SOM SNACKS IKVÄLL OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT GOTT ATT JAG TYP DÖR. HAR INTE KÄKAT DET PÅ ÖVER EN MÅNAD HAHA. D: Men det är otroligt gött, fan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 oktober 2011 21:42

.... FACINGREALITY. you have a good night now.

Av Sara - 18 oktober 2011 16:23

Nu tar jag detta extremt kortfattat. Nu ska jag skapa ny blogg här på bp och se om den blir bättre än denna. Får se om jag pallar med den etc. GOOD. Hej! ...

Av Sara - 18 oktober 2011 12:35

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan. Det är.. eller var svenskalektion, vi använder datorsalen för att slutföra våra noveller. Jag ska lämna min till novelltävlingen också. I wanna win! hehe. Kanske jag kan skriva ut novellen här ? Del för del li...

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59


Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samt...

Av Sara - 16 oktober 2011 16:43

Jo, jag var ju och "shoppade" igår, planerat att jag skulle hitta några nice kängor eller så, but as it turned out, uppenbarligen har bara USA de kängorna jag ville ha. Menmen. What r ya gonna do? Nuthin'. Så hittade mamma ett par awesome skor som va...

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards