phaildude

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

FIIILM BUHU.

Av Sara - 2 september 2011 16:39

Ge mig en frickin' film jag kan se ikväll. En bra då alltså aaaaaah . Tack. *alla kommer dissa sönder*


When your parents try to get you to spill your secrets by saying: “we can talk about anything,” and you just look at them like…

When you come home from hanging out with your friends and your parents interrogate you like

NIGGA YOU HIGH?

When someone calls your mom ugly.

When some dumb bitch at school shows off

Suicide Fail:

When a sibling makes a “yo’ mama” joke,

 we have the same mom.

 

http://media.tumblr.com/tumblr_lpl9awNMYz1qaoc2u.gif

everytime I try to turn off my computer and get a life, my computer's all like

BITCH COME BACK HERE.

Whenever I log into facebook.

My parents get mad at me because I stay in my room all day and only come out for food

They get all excited when I come out like OMG YOU’RE OUT OF YOUR CAVE and I’m like

That awkward moment when you tell your friend there’s a bug on their back

And they’re like “GET IT OFFFFF!”

So you’re like:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA ÄLSKAR <333333333 SÅ JÄVLA VÄRD.

When someone tries to come in your room while you get dressed:

HAHAH COLLA DUDEN BAKOM DÖRREN SOM BA RAMLAR LITE HAHAHAHAHAHHAHAH.

When you watch horrible movies of your favorite actor/actress

Trying to kick someone

Expectations:

Reality:

Greeting someone I dislike:


JA, jag vet att vissa utav dessa bilder har jaglagt ut förr, jag jag anser att de är så sjukt värda att de förtjänade att läggas ut igen. AH.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 oktober 2011 21:42

.... FACINGREALITY. you have a good night now.

Av Sara - 18 oktober 2011 16:23

Nu tar jag detta extremt kortfattat. Nu ska jag skapa ny blogg här på bp och se om den blir bättre än denna. Får se om jag pallar med den etc. GOOD. Hej! ...

Av Sara - 18 oktober 2011 12:35

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan. Det är.. eller var svenskalektion, vi använder datorsalen för att slutföra våra noveller. Jag ska lämna min till novelltävlingen också. I wanna win! hehe. Kanske jag kan skriva ut novellen här ? Del för del li...

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59


Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samt...

Av Sara - 16 oktober 2011 16:43

Jo, jag var ju och "shoppade" igår, planerat att jag skulle hitta några nice kängor eller så, but as it turned out, uppenbarligen har bara USA de kängorna jag ville ha. Menmen. What r ya gonna do? Nuthin'. Så hittade mamma ett par awesome skor som va...

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards