phaildude

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sara - 17 oktober 2011 20:59

Yes, så idag har det varit skola, as usual. Nuthin' special, enkelt sagt. Uh. Ja, sedan efter skolan drog Alva och jag och tränade, och jag tränade ifrån fyra till sju... Yes så var det nog. Och JA, en grej sänkte mig ganska hårt, men gjorde mig samtidigt fetglad; På fredag ska min konfirmandgrupp dra på läger över helgen i Rättvik. Vi tar buss som går typ fem ifrån Samlingshemmet bredvid kyrkan, och åker fyra timmar och ja. Naijs. Men here's the thing; Cathrine, Alva och jag hade typ planerat att dra till Eriksdalsbadet på söndag, men nu går ju inte det eftersom jag kommer hem sent på kvällen då osvosvosv. Ja. SOZ BUDDYSMen jag tror det är något att se fram emot. Så, jag är inte särskilt nere faktiskt. Tror det kommer bli pretty amazing!

Ja, som sagt, inget speciellt att berätta egentligen. But I hope it works.


 

en utav många egopics. Redigerade, såklart.


(Be a man) We must be swift as the coursing river
(Be a man) With all the force of a great typhoon
(Be a man) With all the strength of a raging fire
Mysterious as the dark side of the moon


Donny Osmond - I'll make a man out of you

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards