phaildude

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sara - 14 oktober 2011 17:44

HEJ!

Så nu hade jag tänkt lägga in lite fina bilder från flera dagar tillbaka. Ja, anledningen till att jag knappt bloggar nuförtiden är för att jag går i åttan och då är det sant att det är mer stress och jobb... Kortfattat: tre prov på en vecka, på raken dessutom. Ja, men nu är det fredag och man kan ta ledigt från skolskiten under några ALLTFÖR få dagar.
Kommer lägga ut videos samt en låt som jag blivit lite förälskad i, as well. Yes. Så.
Enjoy!


Ps. Funderar även på att ändra lite på designen, har liksom checkat lite andra bloggar som CATHRINES jättefina asbraiga blogg och blev lite svartsjuk. :( Så. Kanske lite vitt och andra intressanta färger? Får ta hjälp utav mitt PhotoShop.


Ville först skriva att häromdagen fick jag käka CHOCKLADPUDDING

    Min kamera är skitfuckad.       Och nu ville jag skriva att min farsa uppenbarligen var med i tidningen häromdagen ! "Mitt i Haninge". You can't see him that well, tho.         Uhm ja. Min pappa är den kostymklädda, skrattande snubben till höger.


IH ah back to school. Innan bildlektionen.

        Alltså VA HAHAHAHAHAH. Tati tog typ cepebilder på vår bildlärare :OOOO. PEBBO.   Ahhh busted. tati berättade att Hans(snubben) tydligen demonstrerade om hur man gjorde med hålet i handen...   Under NO lektionen fick vi faila med att vara seriösa under experiment. ONE THING. Det var meningen att vi skulle få det till grönt. Från gult och blått till grönt. And here it is.       Och här var vi bara onödiga.   Alltså...  

  Alva ville prova cykla med detta. Hm. Njae?  Finns ju även en kort video på detta.

 
  We fixed it!   Detta var också flumm ett tag. Alltså. Vad gör hon?           SHE DROPPET IT.
Här kommer lite videos på när vi tog oss hem till Cathrine med cyklar. det tog mer tid än väntat, pga Cathrines behov av skylten. You'll see.

 
US IN THE BATHROOM... YEA THATS RIGHT.
        Cathrine är seriöst handikappad. Så sorgligt,man blir tårögd..             NÅÅGON SLÄNGDE OMKRING EN STACKARS STOL?   kuuh. Prove.
Uhm... I think there's more. AH RIGHT. Jag var lättroad på hemkunskapen idag.
       
Yes. Men HEJDÅ. *diss*
SHADY BARD - "TORCH SONG"
                      
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards