phaildude

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Sara - 3 juni 2011 23:47

Jao, idag var vi fyra på Boda Borg i Oxelösund. På vägen dit var det kul, väl där vare awesome. Dock blev man äckligt svettig äckligt lätt. xd Men det var kul. Vi körde de flesta banor, men vi klarade inte alla, vilket sög ganska hårt. Vi tog inte heller några kort, förutom på vägen tillbaka, typ. Då var vi också väldigt flummiga.

Men det var kul, och skulle vilja göra om det. :P

Imon ska jag ut med kompisar tror jag, vi får väl se eftersom de vägrar svara på sms och tvivel på att de skulle svara telefon då. O.o

Aop, that was my day. Good, as usual. :D

Cya.


Av Sara - 3 juni 2011 23:35

Tjello.

Såg nyss på film med mamma, den heter "Triangle", och ärligt talat var den ganska frustrerande/tragisk/hemsk/läskig, kalla det vad man vill. Men, den är riktigt hemsk, egentligen... Dock förstod jag inte allt, men jag tror inte det är meningen. Men, jag skulle nog rekommendera den för de som gillar att bli lite frustrerad och typ ryckig.. eller så, och gillar att bli lagom förvirrad. Och inte har fobi mot att se blod och typ, lite .. vidriga grejer. Missförstå mig inte, den innehåller inte mycket vidrigt, men lite. I alla fall, se den inte om du inte klarar av blod.

Presentation


We just have to breathe, eat, sleep, wake up and do it all over again until, one day, it's just not as hard anymore.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards